Hat





Coat: Zara, turtle neck: Gina Tricot, jeans: Dr.Denim, shoes: Dinsko, hat: Oasap.com (link: HERE)

Heippa! Uusi vuosi, 2015, on lähtenyt hyvin käyntiin ja arki on taas normaalisoitunut. Koulut alkoivat, ja sen mukaiset stressit pukkaa jälleen päälle. Noh, onneksi vietetään parhaimmillaan viikonloppua, joten jotain positiivistahan tässä kuitenkin on! 
Oon saanut ihan hurjasti motivaatiota tehdä jotain hyvän voinnin eteen (eiköhän jokainen tehny tähän liittyvän uudenvuodenlupauksen, heh), joka tarkoittaa terveellinen ruokavalio ja säännöllinen liikunta alkakoon! 

Ei mulla tällä kertaa sen kummempia, toivon että kaikilla on rentouttava viikonloppu!

7 kommenttia

  1. mitä blogeja seuraat?:) voitko vinkata jotain inspiroivia muotiblogeja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. alexadagmar.com, kenzas.se, jannideler.com, lindajuhola.com :)

      Poista
  2. Hej! Mun blogipostauksissa niin niitten kuvien ympärillä on semmonen "kehys" valkonen, se ei näy niin paljo, mutta se häiritsee mua. Mä oon googlannu että miten sen saisi pois mutta en ole oikeen ymmärtänyt, ja ei ole toiminut. Mä huomasin että sulla ei ole sun kuvien ympärillä semmonen kehys joten voisiksä kertoa miten sen otetaan pois. Auttaisi tosi paljon!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://blogikoodeja.blogspot.fi/2014/02/toivepostaus-kivat-varjostukset-kuville.html, sieltä löytyy miten kannattaa tehdä :)

      Poista
  3. mika.kopakkalamatleenalunDlunDelinbalettiansanosuometyttöystävävaraostatulesumjuliamatleena
    kittospanjoruokailuulospihaleffatvsapäätäostieasummuuttaasannamaripääminsterinamia

    VastaaPoista
  4. karkkisipsitkarkkirippielokvaffanta

    VastaaPoista
  5. heikantie2bvantaa
    mika

    VastaaPoista