Thoughts about my social medias


Heippa! Kuten saattaakin jo huomata en ole edellisen kuukauden aikana ollut yhtä aktiivinen blogin puolella. Yhdessä kohtaa tuntui jo siltä, että kannattaako tätä jatkaa? No, kyse oli onneksi vain inpsiraation puutteesta. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että rakastan tätä hommaa, enkä ole vielä kyllästynyt. Sen sijaan olen laajentanut profiilejani toiseen mediaan, nimittäin YouTubeen. Sieltä minut löytää klikkaamalla: TÄSTÄ. Olen sen verran tykästynyt sosialisen meidan päivittämiseen, että toivon jonain päivänä siirtäväni tämän harrastuksesta eteenpäin. Mielestäni on mahtavaa miten some tuo uusia mahdollisuuksia, ja sosiaalista mediaa voi käyttää monin eri tavoin.Tulevaisuus saa näyttää mihin tie johtaa, mutta tällä hetkellä haluan olla luova ja myös jakaa se teidän kanssa. Haluan jakaa omia mielenkiinnon kohteita, ja toivon teidän pitävän sen inspiroivana. Aion panostaa tähän entistä enemmän, ja siksi haluaisin myös kuulla mitä haluatte nähdä blogissa/videoissa jatkossa, ehdotukset ovat lämpimästi tervetulleita!


Toivon todella että jatkatte kanavieni seuraamista, ja että pidätte sen kiinnostavana!

Instagram@juliaffs
Youtube: HERE
Snapchat@juliaffd

2 kommenttia

  1. Moi :) miten pitkä oot? Sulla on upeita vaatteita ja upea tyyli, ja mietin miten tuollaiset yhdistelmät sopis itelle kun oon vaan 163 :'(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Olen 170 cm. Kiitos paljon kehuista<3 Ehdottomasti pitää käyttää mitä tahansa vaatteita itsevarmasti, pituudesta huolimatta! Ihanaa viikonloppua!

      Poista